2012. december 12., szerda

Terchová, Hotel Boboty, SzG3



Most az egyik szívem csücske szállást mutatom be: ez a Hotel Boboty. Ennek két oka is van: 1. itt voltam a nejemmel nászúton, 2. a környék eszméletlen szép. Szerintem már a második is elegendő ok. Az 1. miatt viszont mindig (kellemes) kötelességünknek érezzük, hogy ha erre járunk (pld. Zakopánéból hazafelé, vagy a legutóbb eleve itt voltunk a Kis Fátrában), akkor legalább egy vacsorára vagy ebédre beugorjunk. Ismét egy költői kérdés: ha ide lényegesen olcsóbban eljuthatok, mint az otthoni szálláshelyek többségére, miért otthon költsem a pénzemet, ha azért itt minőséget kapok elfogadható áron. Már korábban írtam, Szegeden egy lyuk egy panzióban reggeli nélkül (egy olyan helyen, ahol a zuhanyt nem szívesen használnám), idegenforgalmi adóval 10.600 Ft., reggelivel 12.400.-Ft. olt (konkrét tapasztalat). Itt pedig (megnézve egy magyar utazásszervező ajánlatát: 11.606 Ft/nap a díja (4 éjszakás szilveszteri! csomag egy napi ára ennyi volt 2012-ben!), félpanzióval, szilveszteri vacsorával, fürdő használattal, széf, etc.! Maga a hotel egy wellness hotel (szerintem elsőrangú), a konyha fantasztikus, a svédasztal az svédasztal, napközben a kilátás zseniális az ebédlő ablakából (mikor mi ott voltunk nászúton, az ablak alatti rét tele volt széna kupacokkal, botra feltámasztva). A környéken hatalmas túrákat lehet tenni, a környező menedékházakban a pisztráng fantasztikus (magyar rántott hús árában van egy egész pisztráng vajas burgonyával). Maga az étterem a szállodában (pedig ***-os szálloda) nem drága, még nekünk is megfizethető (1500-2000-Ft között van egy nagyobb adag étel). Az utolsó képen látszik, hogy mekkora adagokat adnak (és kitűnőek a fogások), a nejem sztrapacskát evett, én valami sátán placky-t (vagy ördög ragut, kissé csípős, de nagyon finom), még köretet sem kellett kérni hozzá, akkora volt az adag saját magában. Ez a tapasztalat végig elkisért Szlovákiában: ha valahol kértem valami, akkor azt adtak amit kértem, kitűnő minőségben, bármely osztályú helyre mentem be. A WC-kről nem is beszélve, a feleségem mindig azt mondta, megyek a Hilton WC-be. Érdekes, itt sehol nem törik össze a vécéket és teszik használhatatlanná!

Vissza a főoldalra (katalógus)

 Terchová, Hotel Boboty
 Terchová, Hotel Boboty
 Terchová, Hotel Boboty, a bejárat
 Terchová, Hotel Boboty
 Terchová, Hotel Boboty, az étterem
Terchová, Hotel Boboty, sátán placky és sztrapacska volt a vacsoránk

Vissza a főoldalra (katalógus)

Fotók: az utolsót kivéve a Hotel Boboty honlapjáról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése